Friday, February 29, 2008

Wendy Matthews : Happy

1:11am, 没睡意。
继续我的coding....
Media Player 乱七八糟的播着我“收藏”的mp3,
都是些友人sent 来,就留住的歌,
还有些从CD 拷贝下来的歌,
福建,日文,英文,马来,华文歌,
都来历不明,没整理mp3 的习惯,
也很少认真的去听,只是随意的播着,
有点声音。

有些歌的旋律,会自然的吸引你的主意。
像这首,Wendy Matthews 的 Happy。
令人莫名其妙的有点感触,(今晚超滥情)
到谷歌找了歌词,觉得不错,

I hope that you listen
To the voices inside
They know what you're feeling
Don't push them away
We all need deliverance
From our disarray

We need more than one thing
But one thing is love
I've been to the mountain
Couldn't see the top
I know you've been looking
Waiting so long

Its hard to let go
Of all that you know
May you walk with an angel beside
We all need forgiveness
There's no need to hide

I pray for your moment
To come shining through
Its hard to recover
The things that you lose
All the things you believe in
Were all you required

Are you happy (I hope? that you listen)
Really happy (to the voices inside)


May you be happy
Really happy....

希望你快乐。

2 comments:

BlueRain said...

濫情鬼...
我也希望你快樂
wish u happy...and happy...

Anonymous said...

濫情鬼?有这种鬼?第一次听说。
濫情鬼应该是对情很难放下,
无法投胎了。一辈子做鬼。
(鬼还有一辈子?)

《生日。书》

一位从不看书的友人,知道我爱书, 心血来潮想送我书, 又不知道要送什么书,发了短讯来, 问我有什么书想买但还没买   , 找到了发链接给她,她要送我, 吓,原来还可以这样送书的 🤣 。 . 我买书向来随缘,而且很吝啬, 都是书局清仓或年终特价, 或是刷脸书二手书市场, 看到喜欢...